Friday 28 December 2012

Menghitung hari

Assalamualaikum w.b.t ^^
Hey ! Harap anda semua sihat-2 semua nye.

Result PMR dah diumumkan. Alhamdulillah , aku dapat apa yang aku harapkan. Heee, 8A !!! xD Walaupun  pada mulanya aku tak rasa yakin aku akan dapat 8A. Tapi , alhamdulillah. But , result tahun ni memang mengecewakan. Hmm , 81 orang je yang dapat straight A's. Hmm , takpelah kan. Takde nasib. Kita berusaha , Allah swt yang menentukan. Mungkin ada hikmah semuanya ^^ Lol , stop pasal PMR. Hehe , barang yang lepas jangan dikenang.

Okay , soooooooo. 2 more days nak balik sekolah. Yeah yeah yeah ! Tak sabar nak jumpa cikgu , kawan , Ayahanda. Haha xD Dan aku dahh form 4 >.< Senior :3 3 years at Mozac. Dah macam-2 aku tengok. Sayang sekolah. Jatuh bangun biar kita bersama :) But , next year ade bio , physics , add math and chemist. --' Tak tahulah boleh ke tak. But , i'll try my best. InsyaAllah , tak cuba tak tahu kan. Okay sampai sini. Bye-2 Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment