Sunday 26 May 2013

Best friend till die

Assalamualaikum.

Semua org mesti ade kawan baik yg boleh buat kita sakit hati, gelak. Selalu cari pasal --' And sengal :p Well, aku ade ramai kawan baik and ini salah satu darinya. Lol , aku rase kau lah yang selalu buat aku tergelak dan terguling guling sampai jatuh tangga. *bak kata kaulah . And kawan nilah yang selalu ade kalau kita memerlukan. And aku rasenye kau ade semua ciri kawan yang aku cakap tu. Haha, paling banyak ialah sengal :p Lol , macam mane kenal kau eh ? Hmm , twitter. Betul lah. Mula-2 kenal kau aku ingat kau biase je. Tapi bile dah lame-2 baru tahu. Kau mmg jauh dari biasa xD Sengal, suka cari pasal itu kau. Walaupun kadang-2 sakit hati. Haha , tapi aku tak kesah. Sebab aku pon selalu buat mcam tu dekat kau :p Padan muka !   Lol , balas dendam :p Kesian kau , haha.

And rupenye kau ni susah emo ehh. Hehe , penat cari pasal dgn kau tapi satu pun kau tak emo. Tak perasaan :p Lol, gurauan semata-mata. Tipulah manusia takde perasaan xD I wish one day dapat tgk kau emo. Hehe , haritu ingat betul-2 emo tapi lakonan je --' Takpe, aku akan terus mencuba. Cehhh xD Tak payah, aku takut kalau kau betul-2 emo dengan aku nanti ade yang kita tak kawan lagi. Hee, ajet ajet je aku ni :p

Haha , kebaikan kau. Hmm , kau baik ke ? :p gurau ehh. Kau baik wehh. Sekolah agama kan. Mestilah, bagus-2. Hmm , kau ambil berat kot xD Hehe ape lagi. Kering idea nak tulis ape.

Last sekali, KEGILAAN  kau. Haha, kau memang sengal. Selalu merepek and penting sekali. Kau punye gila tu selalu buat aku gelak macam orang giler xD Lol , memey ar :p Kau pon pernah cakap dengan aku yang kau mmg macam tu. Lol, tak kesah lah sebab yang penting sekali kau happy dengan hidup kau :) Tu yang paling penting

Dah, sampai sini je :p Hee, just wanna say. Good luck in your life. Jangan lupa Allah SWT.
And belajar betul-2 ! :p Kau kan rajin. hehe xD And I hope we'll friends forever :) Thank you sebab selalu tolong aku bila aku ade masalah. And thank you  sebab kau banyak bagi kenangan manis dlm hidup aku. Lol ayat tak boleh xD

Best friend till die

Eh eh eh, siape kau tu. hee , kau tu Sumaiyah Rahim. 16 tahun and sekolah dekat bumi Allah Taala . Hehe, habis update :p

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment